اخبار

لگ با الیاف مصنوعی یا با الیاف طبیعی؟

لگ‌های ورزشی باید تعریق را جذب کنند و بدن ورزشکار را خنک نگه دارند که این ویژگی به الیاف به کار رفته در جنس پارچه اسلش و شلوار ورزشی بر می‌گردد. 

افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است از لگ‌هایی که الیاف آن‌ها نخ و اسپندکس است استفاده نمایند. اسپندکس رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و از انعطاف خوبی هم برخوردار هستند که برای حرکات کششی بسیار مناسب‌اند. 

اگر در رشته‌های ورزشی همچون پیلاتس، ایروبیک، یوگا و دو فعالیت دارید، از جدیدترین لگ ورزشی زنانه که جنس اسپندکس را دارند استفاده کنید. اسپندکس و فلامنت از جمله‌ پارچه‌های جنس خوبی هستند که برای تهیه لگ‌های ورزشی در صدر جدول قرار دارند. محبوبیت این دو جنس پارچه به خاطر کیفیت بالای آن‌ها است. 

استفاده از لگ‌های ورزشی نخی برای افرادی که به جنس پلاستیک و نایلون حساسیت دارند انتخاب بهتری است. هر چند که لگ‌های نخی سبک و در عین حال بسیار راحت هستند، اما با گذشت زمان ممکن است شکل و فرم اولیه خود را از دست دهند. در واقع این جنس از لگ‌ها از حالت کشی اولیه خود فاصله می‌گیرند. البته از این نکته هم نباید غافل بود که لگ‌هایی که در تهیه آن‌ها از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی استفاده شده است از ماندگاری و دوام بهتری برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *